Fel!Fel!Fel!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sat Sep 21 12:43:25 CEST 2002

Michael:

>När kommer de nya internetsidorna upp vet du det?

Om det där var en fråga till mig, så vet jag ingenting om det. Jag vet
nästan aldrig nåt om nåt annat än det som direkt berör mig, dvs serierna i
KA & C:o och inte så värst mycket annat. Och ibland vet jag inte ens nåt om
det, verkar det som. Internetsidorna vet jag i alla fall ingenting om.

Nu ska vi se om jag vet att det är i dag man ska gratulera föreningen
NAFS(k) på 26-årsdagen. Där fick jag räkna efter en lång stund! Undrar om
det blev rätt. Jag vill i alla fall utbrista i ett stort KVACK!

Så vill jag upprepa den fråga jag ställde nyligen: Är det ingen här på
listan som läser KA & C:o? Och är det ingen som har upptäckt något fel i en
av serierna i nr 34/02? Det är ett halvroligt slags klant-fel som jag
tycker är värt att uppmärksamma, om inte annat för att det såvitt jag vet
inte har inträffat tidigare. Observera att det inte krävs några som helst
ankistiska kunskaper för att upptäcka detta fel, utan det kan vem som helst
göra ganska enkelt. Undrar hur många av läsarna som har märkt det, och hur
de har reagerat för sig själva i så fall?

Jag borde inte behöva avslöja det själv... men i så fall får ni säga till!

Kvack igen!