Kalle Anka tattuering + Carl Barks autograf

Calle Teglund tegis at africamail.com
Sön Aug 17 15:50:29 CEST 2003

Jag tänkte göra en tattuering på vänstra axeln och ska självklart göra något personligt..alltså Kalle Anka så klart..:)

Någon som har ett bra förslag på motiv åså? Ska jag ha med hela Kalle lr bara huvudet? Någon bakgrund?
Alla förslag är välkommna..

sedan skulle jag vilja veta hur mkt en affisch med Carl Barks orginal autograf är värd. Fint skick och så är den också..någon som har en aning om vad man kan tänkas få för en sådan?

Kvack!

//Calle
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers