Kalle Anka tattuering + Carl Barks autograf

Calle Teglund tegis at africamail.com
Tis Aug 19 20:41:38 CEST 2003

> Men det är ju vad jag ska ha...
> Inte ska du stula den...  =)
> Fast mina är i helfigur och en på varje arm.
>
> /2632 Patrik

mm ne de skulle inte ja vilja ha..har redan en tattoo på benet..en kinesisk drake..
hm..hur skulle det vara med en arg Kalle (bara ansiktet) och bakgrund en stjärna??..
ungefär som på Kalle Anka-vidion Grattis Kalle 50 år! om nån vet hur den ser ut? fast arg..typ...aja..

är det coolare med en helfigur Kalle då?? :) *undrar*

Kvack!
//Calle
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers