Tatueringar

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Sat Aug 23 18:07:50 CEST 2003

"Upproriske" Calle skrev:

> helst..:) det är ju bara ett tecken på att man har levt ett rikt
> (innehållsmässigt) liv när man var ung. om man ska tänka sådär så ska
> man ju aldrig ta några risker, aldrig några chanser. med andra ord då
> kan man lika gärna gå o lägga sig på intensiven direkt. skulle joakim

Tss... :) Jag är absolut ingen som skulle ta nån i nackskinnet och ruska
om, men ibland kan det vara bra med lite eftertanke. Och efter
eftertanken, så är man fri att göra exakt vad man vill!

Dock måste jag här påpeka att man absolut kan ha ett otroligt spännande
liv, utan att behöva tatuera sig, och trots det kunna undvika
intensiven... Men spänning behöver inte betyda att man inte tar hand om
sig... Detta är iofs ganska OT, så diskussionen ska kanske fortsätta via
privat mail, om nu intresse öht skulle finnas.

> Man får ju inte dö nyfiken!

Eller åtminstone inte leva utan nyfikenhet! :)

/T, inte morsa än, bara allmänt besserwissrig.
     _
    / )   Theresa Wiegert                    theresaw at oso.chalmers.se
   / /    Onsala Space Observatory  		work +46(0)31-7725522
  //"     SE-439 92 Onsala, Sweden  		  mobile: 070-4831211
 /	  www.oso.chalmers.se/~theresaw		     home: 031-811364