Bucky Bug

Germund Silvegren germund.silvegren at ekol.lu.se
Fre May 16 11:48:17 CEST 2003

Jag knåpade ihop ett förord till en av årgångsvolymerna av KA&C:o
nyligen och skrev friskt vågat att ingen av serierna ur Walt Disney's
Comics and Stories publicerats i Sverige. Däremot är det inte
otroligt att någon/några av de gamla Silly Symphony-söndagarna från
1932/33 har gått i någon stor vit bok. Enligt inducks ska det finnas
en svensk publicering av någon serie men jag har inte lyckats luska
ut var eller vilken.
/Germund