Re: Årsmöte...

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Sat Apr 3 22:54:32 CEST 2004

fredagen den 2 april 2004 kl 21.31 skrev Steamboat Willie:

> Jag såg att Sef skall ha årsmötet i Stockholm i år 17:e April klockan
> 13:00... Hmm...
> Låter lite som NAFS(k):s årsmöte också?

Om jag har förstått saken rätt är det Seriefrämjandets lokalavdelning i
Stockholm som har möte då. "Stora" Seriefrämjandet håller årsmöte en
vecka senare (vet dock inte om det mötet hålls i Stockholm eller i
Skåne).

> Jag kan inte delta i något av dem av vissa skäl, men om jag finge
> välja så är det
> självklart att jag väljer ett ankistiskt årsmöte framför vilket annat
> som helst. :-)

Synd att du inte kan komma. Men trevligt att du vet hur man prioriterar!

(För den som har missat det: NAFS(k) håller alltså årsmöte lördagen den
17 april kl 13.13. Platsen är Brygghuset i Stockholm. Kom och ha
roligt!)

/Olof