Samlarbilder (igen). Danmark! Norge! Finland!

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at chello.se
Mon Apr 12 11:41:57 CEST 2004

Kvack på er!

Jag försöker forska om Disney-samlarbilder och behöver få tag i
samlare av Disney-samlarbilder och Disney-tuggummibilder i Finland,
Norge, Danmark, etc.

Finska Tuggummibilder såldes även I Sverige och svenska samlarbilder
har tryckts även på finska. Hemmets journals samlarbilder finns både
på Svenska och Norska.

Någon som vet någonting om samlarbilder, eller känner någon med stora kunskaper
så är ni välkomna att kontakta mig.

e-post: bror.hellman at abc.se

Om det är någon med en stor samling svenska bilder som jag inte redan har regelbundna
kontaker med så får ni också kontakta mig.

Det finns så mycket nytt att upptäcka fortfarande.

 // Steamboat Willie

E-postlistan för Disneysamlare. Disneyfilmisar, kexfigurer, lobbykort, etc.  prenumerera
genom att skicka ett e-brev till dcsml-subscribe at yahoogroups.com