Musse Pigg & Co

Thomas Pryds Lauritsen thomas at duckburg.dk
Fre Feb 13 07:36:26 CET 2004

Først, undskyld til Tommy, der modtager denne mail to gange fordi jeg
klikkede på "Reply" og ikke "Reply All"..

Tommy Svensson wrote:
> Idag när jag stod och tjuvläste lite tidningar i en affär så upptäckte jag
> glatt och förvånat att det i senaste (tror jag) numret av MP&Co så fanns
> en serie av Barks. Hur länge har detta pågått, eller är det en engångsgrej?
> Eftersom jag inte har köpt denna tidning på länge har jag ingen koll.

I den danske pendant til Musse Pigg & Co, Anders And Ekstra, begyndte et
nyt koncept, "Ønskehistorien" i nr. 1/2004. I de to blade, der er
udkommet i år indtil nu, har ønskehistorien været af Barks: W WDC 149-01
"Flip Decision" og W WDC  56-02 "The Icebox Robber."

Thomas
(der har et koll.-nummer, men som ikke husker det)

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.auc.dk/~pryds/