Dagens Disneykreat ö rer

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Mon Juli 5 18:09:23 CEST 2004

Själv hade jag boken på bevakning hos AdLibris, fick mail om att
den fanns i lager och gick att beställa. Jag beställde så gott som
omedelbart, men fick ett par dagar senare mail om att den hade
tagit slut, och att den var struken från min order.

Nu har jag den på bevakning igen. Den står som "tillfälligt slut"
hos AdLibris.