Kalle Anka Kex

Mats Jönsson jats59 at yahoo.se
Fre Juli 23 16:13:49 CEST 2004

Själv har jag 1, 3, 7, 8, 9 och 10. Samt en massa
dubbletter av allihopa. Det verkar vara väldigt dålig
blandning, ska se om jag kan hitta några andra under
min semesterresa.
Är alla ex av nummer 1 och 3 igenklistrade med en vit
klisterlapp som är omöjlig att få bort helt och
hållet? Nummer 7-10 har inte denna klisterlapp.
Jag byter gärna en nummer 1 om du har en extra nummer
6.

mvh
Mats Jönsson

--- Michael Lindholm <michael-lindholm at telia.com>