SV: brev hemifran

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Sat Mars 20 00:20:11 CET 2004

>From: Theresa Wiegert <theresaw at oso.chalmers.se>
>To: <ankism at stp.ling.uu.se>
>Subject: Re: SV: brev hemifran
>Date: Fri, 19 Mar 2004 17:00:50 +0100 (CET)

>drömliv". Den

>alla
>
>Verkligen intressant, ja! Jag laste den precis haromdagen, och holl pa att
>skratta mig fordarvad! (vilket ar lite Ãpinsamt nar man sitter framfor en
>datorskarm med en massa andra folk i rummet och forvantas syssla med
>natsanar allvarlig forskning...). Jag tycker den ar helt genial,
> [...]
Inte heller jag tyckte att den senaste Don Rosan var så  mycket ha. Jag
gillade "Ett fantastiskt drömliv" mycket bättre. Fast mina favoriter är
fortfarande "På ett silverfat", "Till attaaaack" och "A matter of some
gravity (?) som jag dessvärre bara har läst på franska.

    Mvh/ Fredrik von Beetzen (2678)