INDUCKS-indexering. Hur?

Stefan Persson spe at inducks.org
Tors May 13 13:20:25 CEST 2004

---------- Original Message ----------------------------------
Date: Thu, 13 May 2004 11:20:10 +0200 (CEST)

>Kvack,
>
>jag sitter och förbereder lite auktioner av gamla böcker och
>tidskrifter, och upptäcker då plötsligt att jag har två "Kalle Ankas
>Disney Tajm" som inte finns i INDUCKS. Jag vill minnas att någon här
>kunde vara behjälplig med att lägga in nya saker där utan att jag ska
>behöva lära mig mer än nödvändigt.
>
>Någon som har lust att ordna det här åt mig?

Inducks-formatet beskrivs på http://bolderbast.inducks.org/xf0short.html . Skicka alla index till mig, så lägger jag in dem.

Observera att det finns två varianter av många nummer av Disney Tajm med serierna i olika ordning -- om du jämför andra redan indexerade nummer av Disney Tajm med vad som finns i Inducks, är det inte säkert att ordningen stämmer överrens med ditt exemplar.

Stefan