Reklam-DVD?

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sat May 15 10:51:58 CEST 2004

Hej!

Ingen aning om detta, men en annan sak som rör WDT. Hade beställt samtliga
utgåvor och ringde i torsdags Swedisc. De berättade att Tomorrowland har
blivit indragen från filmbolaget!

De hade fått in tio stycken utgåvor endast och dessa fick de sälja till de
som beställt i tur och ordning. Men för övrigt kommer det inte att komma
någon Tomorrowland. Kan tänka max ett par tusen ex har hunnit ut.

Kan man få tag på ett sådant här ex bör det rimligen öka lavinartat i pris,
eftersom det inte finns så många ute på marknaden. Som tur var lyckades jag
personligen reservera ett av dessa tio ex i tid. Får det på tisdag.

Med frågan är varför de har ställt in Tomorrowland-utgåvan? Jag kan
personligen inte se någon större anledningen för detta.

mvh Michael Lindholm