Kalle och Odysséen?

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Nov 9 11:21:00 CET 2004

Jag sökte lite i statens ljud- och bildarkivs databaser och hittade att
avsnittet i fråga faktiskt har getts ut på video. Det finns på en kassett som
heter "Knatte, Fnatte och Tjatte bakom galler". Kassetten är från 1992, så den
är kanske inte helt lätt att få tag på idag.

Kanske någon hyrbutik har den kvar...