Kul om Bernard & Bianca

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall at amersham.com
Ons Okt 13 13:08:07 CEST 2004

Ni måste väl ändå hört talas om Don Duckwall? Ingen som har nåt att säga om
honom???

*förvånad*

                      "Niklas Elmefjall"
                      <niklas.elmefjall at am        To:       ankism at stp.ling.uu.se
                      ersham.com>                 cc:
                      Sent by:                    Subject:  Kul om Bernard & Bianca
                      ankism-bounces at stp.l
                      ing.uu.se

                      2004-10-11 08:28

Tjena ankiphonians!

Hade en trevlig kväll igår när jag för första gången bevittnade "The
rescuers", eller Bernard & Bianca. En skoj film med de klassiska
Disneyingredienserna. Jag undrar dock varifrån skaparna fick idén att ianca
skulle vara från just Ungern. Några idéer?

Men roligast hade jag verkligen åt förtexterna. Jag brukar alltid
studeradem noga för att hitta skojiga namn och vad finner jag?! Det är
nästan för bra för att vara sant!!

PRODUCTION MANAGER: Don Duckwall

För er som är mer insatta i Disney än vad jag är. Är denne Mr Duckwall en
"kändis" bland er? Han ska tydligen varit inblandad i Djungelboken, Robin
Hood och Micke & Molle oxå.

//Måndagstrött kålrotskung