Kalles telenummer..

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall at amersham.com
Mon Okt 25 08:01:05 CEST 2004

Jag läste senast igår att Kalle kom ihåg Kajsas telefonnummer (Ankeborg 32
tror jag) eftersom hennes gatuadress var 32 och hans bilnummer var 32.
Annars hade han aldrig kommit på det. Tölpar, ändra Kalles bilnummer
sådär...

Frågan är om det inte var i senaste utgåvan av de inbundna årgångarna. Jag
fick hem del 1 av 1959 (har jag för mig det var) häromdagen. Kan inte
checka just nu eftersom jag är på jobbet.

/Nikodemus

                      "Patrik Lidenskog"
                      <lidenskog at hotmail        To:       ankism at stp.ling.uu.se
                      .com>                     cc:
                      Sent by:                  Subject:  RE: Kalles telenummer..
                      ankism-bounces at stp
                      .ling.uu.se

                      2004-10-22 19:30

Har det någon gång förekommit något telenummer till någon ankeborgare i
någon serie??
Vad jag kan minnas så har jag aldrig sett något..
inte ens på reklamskyltar eller firmabilar har det funnits något vad jag
vet.

/2632 Patrik