Sv: Re: Hall of Fame

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sön Apr 10 11:59:19 CEST 2005

Hej!

Prenumeranterna ska ha den när som helst. De hade körning av bok nr 6 den
23 mars enligt Micael Parodi, klubbansvarig på Egmont Kärnan (några veckor
före körning fick jag den uppgiften, så jag vet inte om den gick ut då).

KA Årgång 1959-4 gick alla fall ut 23 mars och den hade jag i brevlådan i
onsdags. Har jag ej fått HOF 6 på måndag ska jag kolla med Parodi igen.
Det tar nämligen 1,5-2 veckor efter deras körning innan man har den i brevlådan.

mvh Michael Lindholm