Nya NK

Agneta Hallin agneta.hallin at telia.com
Fre Apr 15 14:01:19 CEST 2005

Hej!

Felet med omslaget är troligen att det inte har satts svart-och-vitpunkt
när bilden bearbetats--
vilket innebär att det som ska vara svart blir svart och det som ska vara
vitt blir vitt. Om detta inte görs blir bilden blackig i trycket. Kanske är
bilden bara scannad och inte bearbetad alls efteråt.

Hälsar Agneta