nya rosa

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Sön Feb 6 23:38:52 CET 2005

Jag har av någon outgrundlig anledning inte fått fjärde nummret så jag har
missat en del i serien. Nyfiken som jag var kunde jag ju inte vänta på att
Egmont skulle skicka det fjärde numret utan jag hoppade direkt till slutet
på serien. Men i alla fall, så dålig tyckte jag inte att den första och
sista delen var. Don Rosa har ju använt sig av Caballe(rosa)rna förut och
det är ganska roligt tycker jag.

   Kvackelikvack/ Fredrik vB