Utmärkt initiativ av Egmont

Stefan Persson spe at inducks.org
Fre Feb 18 22:06:50 CET 2005

Idag kom nya numret av Kalle Anka & C:o och med det följde en lapp med
bland annat följande meddelande:

    "Vill du få Dracco beans hemskickade ber vi dig gå in på vår hem-
     sida www.kampanj.egmont.se senast den 27 februari så skickar vi dem
     med Kalle Anka & C:o nr 13. Din kampanjkod är Kalle. Fyll i ditt
     prenumerationsnummer som du hittar på ditt prenumerationskort eller
     på baksidan av din tidning."

Man kan alltså välja att slippa få det vanliga skräpet, d.v.s. bilagan,
hemskickad. Utmärkt, då slipper jag ta en extra tur till papperskorgen.
Jag hoppas att detta initiativ upprepas fler gånger.

Stefan