Re: Re: Kalle ANka & C:o, poc =?ISO-8859-1?Q?ketar, _etc._Sm=E5_re_flektioner.?=

Johan Andersson erulelyan at gmail.com
Mon Dec 4 16:18:16 CET 2006

Kan det möjligen vara "Minnen för miljarder" av Vicar i KA 1995-12? I
den serien kommer Joakims ej färdigställda självbiografi på vift och
han stormas av kvinnor som hävdar att de är nattklubbssångerskan
Norrskens-Nelly, vilken han en gång friade till. Sedan dyker mycket
riktigt en bastant dam upp, jagar bort de andra rivalerna och försöker
lägga beslag på Joakims halva förmögenhet. Jag kan avslöja att det
slutar med att hon sätter efter Flinthjärta i stället.

Koll. 2461 Johan Andersson