SF-stridsvagn i KA & Co?

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tors Dec 7 20:03:41 CET 2006

Karl-Erik Lindkvist wrote:

> Jag har ögnat igenom 1956 och hittar inget som med den bästa vilja i
> världen skulle kunna tolkas som en stridsvagn eller en invasion i
> framtiden. Men det kan ju varit ett äldre nummer. Tyvärr äger jag inte
> 55:orna eller 54:orna. Någon annan kan kanske titta efter i dem?

Tack!

Jonny på Serieakuten har meddelat samma sak privat, samt att han har en
stark känsla av att den beryktade stridsvagnen istället skulle ha
funnits i Stålmannen.

-j
--
Johan Anglemark     http://sfweb.dang.se/a/span.html
Lingonvägen 10      018 - 12 45 44 hem

DISCLAIMER: Generally speaking, what I write should not be
construed as necessarily accurate or factual. When I have no
idea what we're discussing, I just make something up.