Re: SV: Tillbaka till Avskyvärld

Johan Andersson erulelyan at gmail.com
Sat Dec 16 11:46:48 CET 2006

En gör-egna-fyrkantiga-ägg-manick följde med som bilaga till någon
kalletidning omkring 1990 vill jag minnas (sannolikt till något
påsknummer, kanske just 1990, då både Barks' "Vilse i Anderna" och
Rosas "Åter till Avskyvärld" publicerades).

Den var i ljusblå papp tror jag. Jag har använt mig av den åtskilliga
gånger och den fungerade bra! Nu ligger den emellertid i någon låda
någonstans.

Koll. 2461 Johan Andersson

Johan Andersson
Drevervägen 89