SV: Ny CBSV-box

Bror Hellman m8100 at abc.se
Mon Dec 18 22:14:06 CET 2006

Hmm.. Jag läser volym fem och ett par saker slår mig då...

Varför är "Darkest Africa" i colym 5 gjord på ett annat sätt än de andra
serierna? Ser avfotograferad ut och inte färglagd med dator utan rastret är
mycket märkbart. Mycket märkligt. Kollade mina CBL Color och de är inte
gjorda så. .. och ännu märkligare är att sidorna 57, 59 och 60 av historien
med kalkonjakten är riktigt risiga.. Ja, inte ens de svarta linjerna är mer
än bleka i mitt exemplar. Det bryter ganska hårt mot känslan i resten av
böckerna.

Har någon annan samma sak? Vad beror det på?  .. och varför i hela ankeborgs
namn är det bara vissa sidor i samma story?

Jag har också felet i volym 15... :-/ Sidan 66-70 verkar dock vara helt okej
så det är nog bara något att reklamera om det är mycket märkbart.

  // Steamboat Willie