Tegneseriemesse i København,Komiks.dk og jeres næste møde

kasserer@ddfr.dk kasserer at ddfr.dk
Tis Mars 14 21:26:23 CET 2006

Hej med-ankister

Jeg vil blot informere om, at der den 29.-30. april er tegneseriemesse i
København - i Kedelhallen på Frederiksberg (se www.komiks.dk ).
Kanske dette kunne være interessant for jer i Malmø og andre steder i
nærheden af København. Jeg ved at de fleste københavnske serie-affärer er
med, og desuden Egmont og DDF(R) - sidste gang var også Seriefrämjandet
med - ved ikke om de kommer igen.

22. april kan jeg se i kvacket at der er møde i NAFS(K) - i Stockholm ved
Reimersholmsgatan. Jeg tænker på at deltage til dette møde - jeg kommer
enten med bil til selve huset eller med tog til hovedbanegården. Jeg
tænker på om der er en stockholmsk ankist som kan oplyse mig om
overnatningsmuligheder - er der mulighed for overnatning ved selve
mødestedet, eller bor der ankister i nærheden som har en gulvplads for en
nat? For jeg kommer nok ikke ud og hjem samme dag. Ser frem til dette
møde, og glæder mig til at møde nogle af jer som jeg har været i kontakt
med siden 1998 (via forskellige mail-adresse osv.)

Ankhälnsning
/AC, koll. 2480