SV: Silly Symphonies Bröderna Hardy

Bror Hellman m8100 at abc.se
Tors May 4 15:37:56 CEST 2006

> Plus Pluto vol. 2 och någon TV-serie med "Bröderna Hardy" och "Wal Disney
> Presents" (Disneyland-avsnitt där WD har framträdande roll)

Bröderna Hardy kommer jag ihåg. Jag har fortfarande böcker kvar från när min
pappa var liten med dem...  Jag läste dem med stor behållning när jag var
yngre och slukade allt jag kom över. (Vilket jag till viss del gör även nu
för tiden).

Inga rena Disney-figurer om jag inte minns fel, utan baserade på böcker, va?
Det kom i alla fall ut en hel del One-Shots med Bröderna Hardy-serier av Dan
Spiegle från Dell under sent 50-tal, men jag tror ingen publicerades i
Sverige.

  // Steamboat Willie