=?ISO-8859-1?Q? Re:=20Re:=20Kalle=20ANka=20&=20C:o, =20pocketar, =20etc.=20Sm=E5=20=20=20reflektioner.?=

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Tors Nov 30 18:07:10 CET 2006

> Från: Stefan Diös <pyas at swipnet.se>
> Datum: Mon, 20 Nov 2006 11:34:23 +0100
>
> Jag minns inte exakt hur jag tänkte eller vad jag trodde mig veta.
> Egentligen är det inte helt lyckat eftersom Nemesis rimligen bör
> vara ett kvinnonamn, medan Magicas korp brukar vara manlig.

Enligt mina erfarenheter så är Magicas korp i grund och botten hennes bror, som efter olyckliga omständigheter numera huserar i en fågelkropp.
Är dock väldigt osäker på huruvida dett faktum är allmänt vedertaget eller ej, och vet inte ens vart jag har läst det från första början.
Enligt ovanstående resonemang så bör ju Nemesis då vara av hankön.

 > Carin hälsar och tackar så mycket för rättelsen och ska försöka hålla sig till de
> "vedertagna" namnen i fortsättningen. Det är inte alldeles enkelt att hålla koll på allting.

Om det nu skulle falla sig så att du får tillfälle till kontakt igen så får du gärna påpeka det relevanta i att vara konsekvent (med hänsyn till KA&CO serierna) med namnet Glittriga Gullan.
Minns inte hur, var eller när, men ett annat namn har figurerat.

MVH  Koll. 2599 Haglund

Koppla av och tjäna pengar på din skicklighet på Spray Spel! http://www.spray.se/underhallning/spel/