Re: Hjälp med fotoidentifikation Barks 1994

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Mon Okt 8 21:21:12 CEST 2007

Det var Erik Hörthe som gjorde den stora "Verden runt med Donald"-tavlan,
och jag utgår ifrån att det därför är han som förekommer på flera av
bilderna, i jeans och lila t-tröja.
Sedan tror jag att han som står tvåa från vänster på bild "0002 Carl Barks
5-5A" är Geir Hasnes.

Men någon av våra norska kolleger - t.ex. Erik själv - finns väl här på
listan någonstans?

/Anders