Hjälp med fotoidentifikation Barks 1994 (Erik Hørthe)

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Tors Okt 11 16:53:54 CEST 2007

--- Olof Siverbo <olof.siverbo at bostream.nu> wrote:
> Har även en minnesbild av att några
> skånska ankister -- som Stefan Diös och Mattias
> Hallin -- åkte dit  och tittade på den.

Jodå, det stämmer. Vi var några stycken som åkte över
till huvudstaden, men jag minns inte ens var
utställningen hölls. Centralt i Köpenhamn var det i
alla fall – och trevligt. Vicar var också där, liksom
Marco Rota, som jag har för mig hade med sig en söt
dotter (minnet är selektivt när man är 20).
/G