bidra till Kvacket!

Erik Bergwall erik.bergwall at gmail.com
Sat Okt 13 13:58:51 CEST 2007

Hej!

Jag söker någon som kan sammanfatta bokmässans ankistiska händelser i
en liten artikel till kommande Kvacket! Var du där? Hände något kul?
Vi som inte var där är törstiga efter information! Hör av dig snarast
till denna adress om du vill dela med dig av dina upplevelser!

Jag söker även någon som kan berätta om vad som försigår i aktuella
nummer av Kalle Anka & C:O, vilka serier, författare och tecknare som
är i ropet etc. Vill du bli vår KA-reporter, skicka ett mail!

För er andra som vill bidra med någon annan sorts text till Kvacket
kan jag meddela att deadline är satt till fredagen den 2 november!
Ingen text är för liten!

/Erik