Re: Världens längsta bokbord...

Johan Blixt johan.g.blixt at gmail.com
Ons Aug 13 21:19:47 CEST 2008

Den den 13 augusti 2008 14:26 skrev Per Starbäck <per.starback at gmail.com>:

> alltså

> mail
>
> Berätta gärna mer! Ska jag åka till Stockholm, och i så fall varför?

Det är klart att du ska åka till Stockholm! Bortsett från att vi har
världens längsta bokbord (Per behöver verkligen lite mer böcker ...) så
kommer jag att stå där och se fånig ut i seriegettot (som jag tror kommer
att ligga nära Kulturhuset/Sergels torg). Billiga Kurirer blir det och
kanske koftor och kulturgods om jag får plats med det i ryggsäcken. Vår
lysande sekreterare kommer kanske att finnas där på förmiddagen och så
gissningsvis de vanliga seriefrämjarna, fansinkluddarna, seriesäljarna och
kreti och pleti.

Johan

--
http://homepage.mac.com/johan.blixt/