SV: Sv: Re: Tryckfel i CBSV!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sön Mars 2 22:07:16 CET 2008

Bror:

>Det ringde en marknadsundersökare till mig och frågade om CBSV
>box 11, 12 och 13. Hon hade detaljerade uppgifter om vad som skulle
>komma i respektive box/volym och undrade vad jag tyckte om
>deras förslag och ifall jag skulle vara intresserad av
>att köpa dem.

Det skulle man lätt kunna tolka som en
bekräftelse på utsagan "inget är klart ännu".
Resultatet av den där undersökningen kan ju vara
vägledande när man ska besluta exakt vad som så
småningom eventuellt ska ges ut. Det är f.n.
åtminstone fyra länder inblandade i detta
projekt, och det är kanske inte säkert att alla
länder beslutar att ge ut alla delar som planeras
och diskuteras. Som sagt, det är mycket som spelar in.