Sv: Re: Egmont hotar säga upp prenumeration

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Mon Mars 10 10:53:58 CET 2008

Det handlar faktiskt om mig personligen och min Kalle Anka-prenumeration.
Problemet började när de slutade plasta in tidningarna, sedan om man reklamerar
en tidning får man både den i kuvert och inplastad. Varför då inte plasta in
från början så hade allt löst sig?

Detta e-post fick jag i söndags kväll.
"Det verkar som att alla tidningar du får är trasiga.
Jag kommer att skicka ut nr 11 till dig men är det så att du finner att dina
tidningar bör reklameras någon mer så måste jag tyvärr be dig att avsluta
din prenumeration och köpa tidningarna ute i butik istället."