Musse-test på SvD

Daniel Hofverberg - Dubbningshemsidan daniel at dubbningshemsidan.se
Tors Nov 20 11:19:33 CET 2008

Jag måste medge att jag inte lade märke till det lilla ordet
"historisk" när jag tog testet, som absolut gör en viss skillnad...

Men det är onekligen en mycket dumt formulerad fråga, då det som sagt
är omöjligt att veta vad de syftar på i frågan förrän man ser
alternativen på den efterföljande frågan. Beroende på vad man läser in
i ordet "historisk", så hade ju Plane Crazy kunnat vara ett lika rätt
svar.

Då jag heller inte spelat datorspel på många år, så fick följaktligen
även jag 8 av 10 rätt.

/Daniel Hofverberg
Dubbningshemsidan

-----