Kvack!

Åsa Warnqvist asa.warnqvist at littvet.uu.se
Ons Sep 17 08:51:09 CEST 2008

Ett sextiofaldigt Kvack till ankan och ytterligare ett till Stefan! Du
skötte dig utmärkt, vilket jag visste att du skulle göra!

TV4 ringde mig i går kväll angående detta och pinsamt nog hade jag själv
helt lyckats missa Egmonts pressrelease så när han sa att Kalle Anka fyller
60 år i morgon sa jag "jaså minsann, det har jag missat". Han tyckte nog att
jag borde ha vetat det, även om han inte sa något utan var vänligheten
själv. Hur tacklade du det Stefan? Om jag förstod ditt mail rätt kom
fastställande av det här datumet som en överraskning även för dig? Ni sa
inget om det i programinslaget.

/Åsa