Sv: Simning

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Mon Aug 3 13:48:19 CEST 2009

Kalle Anka är mått på kvalité. Jag är så trött på de som ständigt säger "Kalle
Anka-nivå" när det handlar om något negativt.

mvh Michael

den ädla simkonsten (i tv-sporten i går kväll) har internationella simförbundet
Fina tydligen flyttat sitt huvudkontor till Ankeborg... Trevligt med lite
ankiskm i sammanhanget, även om det förvisso inte var menat som beröm...