Re: Fjärdeknatte

andreaseldh at yahoo.com andreaseldh at yahoo.com
Ons May 20 15:07:14 CEST 2009

> From: Karl Bläber <gansblaber at gmail.com>
> "Walt Disney's äventyrsserier", nr 1 1998,
> sidan 79 i serien Hemska Harriet Härjar. Är denna
> "fjärde knatte" känd tidigare undrar jag nu?

> From: Stefan Persson <spe at inducks.org>
> I Inducks kan du få en aktuell lista över
> sådana historier genom att gå till sidan
> http://coa.inducks.org/comp.php och söka på figuren
> "HDL4" i fältet "Seriefigurer".

Grattis!

Denna serie har inte rapporterats till Inducks tidigare, så det borde innebära att du med stolthet kan titulera dig "upptäckare" i fortsättningen. När vi ändå är inne på ämnet vill jag passa på att efterlysa en serie som Stefan Diös har upptäckt, men som inte har rapporterats till Inducks. Det skall vara en bataljscen på en halvsidesbild från sextiotalet, där man bland kämparna kan räkna till fyra knattar.

Andreas K A Eldh