Re: Fjärdeknatte

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons May 20 17:17:10 CEST 2009

A K A E:

>  När vi ändå är inne på ämnet vill jag passa på
> att efterlysa en serie som Stefan Diös har
> upptäckt, men som inte har rapporterats till
> Inducks. Det skall vara en bataljscen på en
> halvsidesbild från sextiotalet, där man bland
> kämparna kan räkna till fyra knattar.

Milda musseroner, ska jag få skulden för allting? :-)

Det här har jag inget, eller åtminstone väldigt
begränsade minnen av. För tillfället får jag nog
be någon annan att bläddra igenom hela
sextiotalets utgivning för att hitta det här.

(Men är du säker på att jag inte sa åttiotalet,
när det nu var jag sa vad det nu var jag sa?)