SV: Marvel?

Andreas K A Eldh andreaseldh at yahoo.com
Tors Sep 3 11:27:01 CEST 2009

> From: Stefan Persson <spe at inducks.org>
> Det finns även en hel del andra saker i Inducks som har
> väldigt lite att göra med vanliga ankor och möss. Några
> exempel:
>
> http://coa.inducks.org/publication.php?c=it/W
> http://coa.inducks.org/publication.php?c=se/NP
> http://coa.inducks.org/publication.php?c=se/ZO
> http://coa.inducks.org/publication.php?c=us/HM
> http://coa.inducks.org/character.php?c=Jack+Sparrow+the+pirate

Jag röstar sålunda: W.i.t.c.h., Nalle Puh och Zorro kvar, eftersom de är riktade till barn/har förekommit i cross-overs (Nalle Puh på en upplaga av Kalle Anka-pärmarna och Piff och Puff har i en serie hittat en Zorro-tidning i skogen och sedan lekte de cowboys eftersom de trodde att Zorro var en cowboy).
Ut med Jack Sparrow och beträffande Haunted Mansion röstar jag blankt.

Andreas K A Eldh