FW: Efterlysning

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Sep 22 20:50:17 CEST 2009

Båda två finns i distribution, så du kan i princip gå in i vilken butik
som helst som säljer DVD-filmer och köpa dem. Finns de inte hemma ska
det gå att ta hem dem, förutsatt förstås att du vänder dig till en
någorlunda serviceinriktad butik.

Vill du hellre köpa på nätet finns det t.ex. Discshop:
http://www.discshop.se/
Båda filmerna finns på lager där i riklig mängd. De brukar vanligen
leverera blixtsnabbt. Filmerna dimper ner i brevlådan dagen efter det
att man beställt dem.