Vad gör man av tidningarna?

Per Nilsson pern at ownit.nu
Ons Apr 7 11:54:27 CEST 2010

En inte helt ankismrelaterad fråga men vad gör ni med alla era tidningar?

Själv är jag lite av en Joakim typ när det kommer till serietidningar,
problemet är bara att de tar rätt mycket plats..
Hemma hos mina stackars föräldrar står kartong efter kartong med serier från
ca 1970-1990 (det mesta är inte akistiskt alls)

Jag har funderat på att rensa lite bland högarna, men det tar emot att bara
kasta och att sälja sakerna på Blocket låter lite jobbigt minst sagt.

Hur gör ni?