SV: Gottfredson-Musse på gång

Christopher Federsel cfed at kth.se
Tors Apr 7 08:54:42 CEST 2011

Ska till USA i sommar och köper pa mig ett exemplar där.

Kan nagon berätta lite mer för en som inte är sa insatt vad det hela gäller? Vet man hur manga volymer som kommer ut? Tror ni volymerna blir översatta till svenska? Hur kan priset vara sa lagt om man exempelvis jämför med Carl Barks samlingsutgavan?