Re: Egmont Kärnan Kundservice informerar ...

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Sat Feb 12 15:09:48 CET 2011

*Epilog:*

Från: *NN* @ egmont.se
Datum: 16 november 2010 17:25
Ämne: VB: Egmont Kärnan Kundservice informerar ...

Hej Anders,

Det var ju ett beklagligt långt och fruktlös ärende… Hittills! Dessvärre har
vi haft en del bekymmer med just försäljning av pärmar på grund av tekniska
begränsningar men ljuset i tunneln är nära – inom en veckas tid, om allting
går som planerat, kommer du att kunna beställa och betala pärmar direkt via
vår hemsida, förutsatt att du har VISA eller Master Card.

Förhoppningsvis kan vi lansera tjänsten på onsdag nästa vecka. Vi är
jätteglada över att äntligen kunna erbjuda dig och andra pärmhungrande
kunder möjlighet att enkelt göra sina beställningar.

Förvisso gottgör det kanske inte all din väntan, så återkom med kundnummer
eller adressuppgifter så postar jag en pärm till dig som plåster på såren.
Surfa sedan in på www.kundservice.egmont.se om ca en veckas tid så kan du
införskaffa resten där

Vänligast,

*NN*