[SPG:rpd=50]Re: Återtrycken av Kalle Ankas Pocket!

Johan Anglemark johan at anglemark.se
Tis May 24 10:13:02 CEST 2011

Absolut. Jag skyller inte på kunderna; det är företagets uppgift att
lyckas sälja sina produkter. Jag bara påpekar anledningen till att man
lägger ner utgivningar. Det är inte för att vara elak...

-j

--
Games: http://boardgamegeek.com/collection/user/jophan
Books: http://www.librarything.com/profile/anglemark