SV: Disneys webbsajt

Tomas Eklund tomas at eklund.com
Ons Feb 15 18:35:58 CET 2012

Det du söker är en proxy. Det finns proxy-servrar med olika syften. Förr i
tiden användes de för att snabba upp webbsurfning. Nu används de mest till
andra syften, till exempel för anonymisering och för att komma runt den
typen av problem som du har stött på. Jag kan inte ge dig något konkret tips
på en server att använda, men googla lite på open proxy och försök hitta
någon som står i USA.

Med vänliga hälsningar
Tomas Eklund