Re: Fantagraphics Barks-böcker

Simon Wigzell swigzell at gmail.com
Sön Jan 15 00:34:54 CET 2012

Abbans! Så nära, och ändå en miss; jag är imponerad att du upptäckte
det! Med en serie som censurerats så flitigt som den här (ändå sedan
originalpubliceringen) kan jag ju förstå att man missade något vid
återställningen, men det var tråkigt att det hände.

Men bästa Barks-utgåvan hittills är det iallafall, så ut och köp den bara! ^_^

Simon W.