Booookbooord

Ola Hammarlund ola at olahammarlund.se
Mon Juli 16 12:05:25 CEST 2012

Det blir ett seriekvarter på Plattan som vanligt. Seriefrämjandet kommer
att vara där, och jag kommer att hålla en stadsvaidring. Om Nafs(k) vill
vara med kan man kontakta Ola Hellsten på Serieteket.

--
Ola Hammarlund
http://www.olahammarlund.se/

"If the world was perfect, it wouldn't be."
Tillskrivet Yogi Berra