Eurovision

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis May 14 18:11:44 CEST 2013

Jag kan inte riktig avgöra på frågan om den är ironiskt menad, eller om
frågeställaren faktiskt inte vet vem Stefan Diös är. (!)

I vilket fall som helst kan man - tro det eller ej - bildgoogla på
"Stefan Diös" och få upp bilder på både Maud Olofsson och prinsessan
Victoria med lillsessan Estelle.

Nåväl - oavsett vad bildgoogling ger vid handen, Stefan Diös är mest
känd för ankister som den som översätter Kalle Anka-tidningen till
svenska. Och tillika en av grundarna av NAFS(k) och i högsta grad aktiv
här på listan.

http://www.nafsk.se/kurir/34/

/ Anders