Comiquiz

Håkan Andersson hakanand at gmail.com
Tis Nov 5 13:41:50 CET 2013

>Får man tryckt material i tävlingsformuläret även i
>maskinläsbar form så att det lätt kan delas även inom ett så utspritt
>lag?
Det finns åtminstone ett utspritt lag till ("Serieforum") som gör så.
Vi kan skicka en nedladdningslänk till lagledaren några minuter innan ert
lag ska börja tävla (sedan får lagledaren sprida länken till
lagmedlemmarna).

Hör av dig om du får ihop ett lag (eller vill tävla ensam ;) ) (Det blir i
alla fall några ankistiska frågor.)

/Håkan