SV: Comiquiz

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Mon Nov 11 12:34:45 CET 2013

Jag föreslog att svaret skulle vara "en Anka", men den som ringde in svaren
sade "Kalle Anka"...   och det var ju visserligen en anka, men en anka som
jag var definitivt säker på inte blev stångad i den bilden.. :-(

Nåja, det gick ju annars hyffsat för stockholmslaget som jag deltog i, i år
igen...

// Bror